tenenz coupon discount freecharge india coupons bertucci's coupon code gift terre valentine da
skip to Main Content

YUTA

Текст објављен пре 10 година:

”Овај акроним је потекао од назива Југословенско Удружење Туристичких Агенција. Циљ је био да се окупе све туристичке агенције у бившој СФРЈ и да заједно раде на стварању услова за развој туризма.

И после распада земље назив је остао исти, што и није велики проблем. Проблем је у томе што ова асоцијација и даље не води рачуна о својим члановима, тачније, што се не бави туризмом онако како би требало, у интересу свих својих чланова.

По мом мишљењу YУТА би требало да буде кровна организација која би указивала на туристичке потенцијале Србије, како да се они искористе и тако помогне својим чланицама да имају вуше посла кроз довођење страних туриста у Србију.

Како риба смрди од главе ја закључујем да је највећи кривац за овакво стање у овој асоцијацији њен дугогодишњи директор, Радослав Стојановић, бивши помоћник министра туризма и политичар”

Појавом Ковида – 19 још више се види колики би значај требало да има ова асоцијација туристичких агенција у погледу сеоског туризма! Наиме, због драстичног пада туристичког промета услед ове пандемије, многи наши људи одлучили су да се одмарају у Србији. На тај начин у земљи је остало више од милијарду евра, таман онлолико колико смо изгубили недоласком страних туриста у Србију. Па, ето простора да туристичке агенције, па и YUTA почну да се преоријентишу на домаће туристичке центре и тамо доводе туристе како из Србије тако и из иностранства, и бар привремено забораве на Грчку, Турску, Бугарску…

Back To Top