YUTA

Ovaj akronim je potekao od naziva Yugoslovensko Udruženje Turističkih Agencija. Cilj je bio da se okupe sve turističke agencije u bivšoj SFRJ i da zajedno rade na stvaranju uslova za razvoj turizma.

I posle raspada zemlje naziv je ostao isti, što i nije veliki problem. Problem je u tome što ova asocijacija i dalje ne vodi računa o svojim članovima, tačnije, što se ne bavi turizmom onako kako bi trebalo, u interesu svih svojih članova.

Po mom mišljenju YUTA bi trebalo da bude krovna organizacija koja bi ukazivala na turističke potencijale Srbije, kako da se oni iskoriste i tako pomogne svojim članicama da imaju vuše posla kroz dovodjenje stranih turista u Srbiju.

Kako riba smrdi od glave ja zaključujem da je najveći krivac za ovakvo stanje u ovoj asocijaciji njen dugogodišnji direktor, Radoslav Stojanović, bivši pomoćnik ministra turizma i političar.

 

 

 

 

Diplomirani Turizmolog Branislav Bajagić ©2004 - 2006 Sva prava Zadržana
dizajn i developer adelante